Veel gestelde vragen

Bezorging

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van uw bestelling hangt af van het product en uw locatie. Normaal gesproken duurt de levering 2-3 werkdagen binnen Nederland en 5-7 werkdagen voor internationale bestellingen.

Wat als ik een beschadigd of defect product ontvang?

Neem onmiddellijk contact met ons op via info@bknliving.nl. We zullen de situatie beoordelen en u voorzien van verdere instructies voor het retourneren van het product. We zullen de retourkosten voor onze rekening nemen en het volledige bedrag van uw aankoop terugbetalen.

Bieden jullie internationale verzendingen aan?

Nee, we leveren op dit moment alleen in Nederland. In de toekomst gaan we ook naar landen buiten Nederland verzenden

Betaalmogelijkheden

Wat zijn de betaalmogelijkheden op BKN Living?

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, Creditcard, Paypal en bankoverschrijving.

Bestellingen en Retouren

Kan ik een product reserveren?

Helaas kunnen we geen producten reserveren. We raden u aan om het product zo snel mogelijk te bestellen om teleurstelling te voorkomen.

Kan ik een product op maat laten maken?

Nee, helaas is het niet mogelijk

Kan ik mijn product retourneren?

Ja, u kunt uw product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het product moet in de originele staat worden geretourneerd, inclusief de originele verpakking en accessoires. Neem contact met ons op via info@bknliving.nl om een retourzending te initiëren.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, u ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. In deze e-mail vindt u een link naar de trackinginformatie.

Kan ik mijn bestelling annuleren

Ja, u kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet is verzonden. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op via info@bknliving.nl.
Heeft u andere vragen? Neem contact met ons op!

Main Menu